Actie van de maand

50% korting op een Glazen Screenprotector!

''Groot assortiment accessoires en hoesjes''

Steging Dakbedekkingen.

Wij worden door klanten beoordeeld met een 9.3 van 10 gebaseerd op 743 reviews. reviews.

FAQ

Kan ik zonder afspraak langskomen?

- Wij werken zonder afspraak en en klaar terwijl u wacht service/


Hoelang duurt een gemiddelde reparatie?

- Een reparatie van een gsm, smartphone of iPod duurt ongeveer 30 minuten.
- Een reparatie van een tablet duurt ongeveer 45 minuten.
- Een reparatie van een Macbook duurt ongeveer 1 uur.
Let op! Aangezien het reparaties zijn kan het zijn dat er wel eens een reparatie langer uitloopt dan normaal, graag uw begrip hiervoor.


Moet ik mijn reparatie altijd aanmelden op de website?

- Ons aanmelding systeem is alleen voor toestellen die naar ons opgestuurd worden, als u langskomt in de winkel hoeft u uw gsm niet aan te melden.

Gebruiken wij originele onderdelen?
- Wij werken uitsluitend met onderdelen van originele kwaliteit en daarom geven wij garantie op al onze reparaties ( uitgesloten waterschade ). Er kan altijd weleens een onderdeel bij zitten met een fabrieksfout dat na een paar dagen fouten vertoond, hiermee kunt u terug komen en dit zullen wij gelijk oplossen.

Wat moet ik doen bij vochtschade?

- Bij vochtschade kunt u als het kan zsm naar ons komen zodat wij alle vochtschade kunt verwijderen en als nodig de onderdelen vervangen die kortsluiting veroorzaken. - Kunt u niet direct naar ons komen doe dan het volgende:
- 1 Proberen zo veel mogelijk af te drogen
- 2 batterij eruit halen als het kan
- 3 niet opladen of niet proberen te verbinden met de computer
- 4 zolang in een zak met droge rijst stoppen en luchtdicht houden tot dat u bij ons aankomt


Wat moet ik doen als mijn toestel niet meer door de computer herkent wordt?

- U kunt voorzichtig proberen om uw connector schoon te maken met een tanden borstel, er kan wat stof in zitten. Mocht dit niet helpen ga er niet in lopen wroeten maar kom naar ons en wij zullen de connector vervangen.


Zijn de prijzen inclusief montage en btw?

- Al onze prijzen zijn inclusief montage en btw, de prijs die u ziet is ook daadwerkelijk de prijs die u betaalt.

Moet ik een back-up maken van mijn gegevens als ik de gsm afgeef voor reparatie?

- Bij Nokia is het nodig om een back up te maken en de rest van de merken is het niet nodig maar het altijd wel wijs om toch ergens een back up te hebben staan van uw gsm.

Mijn scherm is gebarsten maar werkt nog wel, kan dit kwaad?

- Dit kan zeker kwaad want via de scheuren, barsten of scherven in uw scherm kan er stof of vocht in komen wat veel schade aan uw gsm kan veroorzaken, u
kunt beter op tijd alleen het scherm vervangen dan na een tijdje meer kosten aan de gsm te krijgen.

Hoe kan ik betalen?

- U kunt bij ons in de winkel met alle mogelijke betaalkaarten betalen. Meer info

Hoelang duurt het voordat ik mijn toestel terug heb als ik hem opstuur?

- Meestal duurt het 3 tot 4 dagen voor dat u uw toestel weer terug heeft. 


Krijg ik korting als ik meerdere reparaties tegelijkertijd laat doen?
-Ja bij meerdere reparaties halen we er 20,- af.